.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه نیمه شب دایی و رویانیان چه گذشت؟

ماجرای عدم بازگشت دنیزلی به تهران و شایعات جدایی این مربی ترک تبار از پرسپولیس رفته رفته رنگ واقعیت به خود گرفته و هر روز یک نام به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان مطرح می شود.

به گزارش «شفاف» در شرایطی که جدایی دنیزلی از جمع پرسپولیسی ها قطعی به نظر می رسد، یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری قرمزپوشان در فصل آینده، علی دایی است که در این آشفته بازار باشگاه پرسپولیس، هر لحظه به صندلی مربیگری این تیم نزدیک تر می شود.

در این بین جلسه نیمه شب دایی و رویانیان در شب عید مبعث تاحدودی شایعه بازگشت دایی به پرسپولیس را تقویت می کند.

البته هرچند از مذاکرات داخل این جلسه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما برگزاری جلسه مدیر عامل سرخپوشان با علی دایی در شرایطی که همکاری دنیزلی با پرسپولیس به بن بست رسیده، دلیلی جز صحبت بر سر مسائل فوتبالی و موضوع کادر فنی پرسپولیس ندارد.

از سوی دیگر خبر حضور متسوی فرانسوی در تهران تا حدی این معادلات را بر هم می زند. اینکه آیا متسو واقعا برای تصاحب سرمربیگری پرسپولیس به تهران آمده یا خیر امری است که طی روزهای آینده مشخص می شود. اما این احتمال نیز وجود دارد که حضور متسو در تهران نمایشی باشد برای حسن نیت مدیران پرسپولیس مبنی بر جذب یک مربی خارجی مشهور.

بنابراین گزارش جای تعجب ندارد اگر طی روزهای آینده مدیران پرسپولیس با متسوی فرانسوی بر سر رقم قرارداد یا هر مسئله دیگری به نتیجه نرسیده و بار دیگر نام علی دایی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری سرخپوشان مطرح شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.